->

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف شما بدون نیاز به دانش فنی می‌توانید یک اپلیکیشن اندروید یا آیفون ios برای خودتان طراحی کنید
09112428705

بایگانی

در دنیای پیشرفته‌ی امروز رسانه‌های دیجیتال نقش بسیار زیادی در زندگی ما دارند. با این حال بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنوز بر این باورند که داشتن یک وب‌سایت یا صفحه اینستاگرام برای جذب و ارتباط با مشتریان کافی است، و این درست نیست.

اپلیکیشن‌های تجاری بدون توجه به اندازه کسب‌وکار به ابزاری ضروری برای بازاریابی تبدیل شده است.

در حالی که بسیاری از مدیران ممکن است فکر کنند ساخت اپلیکیشن موبایل خیلی گران است یا یک سرمایه‌گذاری غیر ضروری است، یک اپلیکیشن می‌تواند در واقع به یک تجارت کوچک کمک کند تا با مشتری خود ارتباط بیشتری داشته باشد و تعداد مشتریان خود را افزایش دهد، فروش را افزایش دهد و شهرت برند خود را در بازار توسعه دهد.

چرا هر تجارت کوچکی به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد؟
چرا هر تجارت کوچکی به یک اپلیکیشن موبایل نیاز دارد؟

در ادامه به بررسی ۱۰ دلیلی که شما باید به طور جدی برای سرمایه‌گذاری در ساخت اپلیکیشن موبایل برای تجارت خود فکر کنید خواهم پرداخت، با من همراه باشید.

۱. اپلیکیشن معرفی محصولات (یا خدمات) شما را آسانتر می‌کند.

شرکت‌هایی که اپلیکیشن دارند نسبت به آنهایی که ندارند تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب خود می‌گذارند. یک اپلیکیشن باعث می‌شود تا تجارت شما متمایز شود و همچنین به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغات در نشریات و بیلبوردها کمک می‌کند.

۲. به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشید.

با اپلیکیشن موبایل، کسب‌وکارها فرصت دارند تا بدون درنگ با مشتریان خود در ارتباط باشند.

گروه مالی La Capitale میگه: «به یاد داشته باشید، کسب‌وکار خوب هرگز روابط خریدار و فروشنده را بلافاصله پس از خرید پایان نمی دهند. برای اینکه یک تجارت خوب پیش برود، مشتری باید فرصت اعلام آنچه می‌خواهد را داشته باشد.» اپلیکیشن موبایل به مشتریان شما اجازه این کار را می‌دهد.

۳. به مشتریان شما امکان ارائه بازخورد می‌دهد.

مشتریان شما ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشند، مثلا یک نقد یا بررسی محصول، یک پیشنهاد، یا حتی شاید شکایت درباره محصولات و خدمات شما.

۴. می‌توانید تعداد مشتریان خود را گسترش دهید.

هنگامی که شما اپلیکیشن خود را در پلتفرمهایی همچون بازار، گوگل پلی، مایکت و ... در دسترس کاربران قرار می‌دهید و آن را به صورت آنلاین تبلیغ می‌کنید، شانس اینکه افراد بیشتری با برند شما آشنا شوند افزایش می‌یابد و این به احتمال زیاد فروش شما را افزایش می دهد. اپلیکیشن شما همچنین می‌تواند با رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام ادغام شود. این بدان معنی است که اپ شما می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند تا مخاطبان بیشتری را به صورت آنلاین پیدا کند.

۵. این می تواند به شما در فروش سریعتر کمک کند.

اگر شما محصولاتی دارید، می‌توانید فروش آنها را به صورت اتوماتیک در اپلیکیشن‌تان انجام دهید. همچنین برای فروش بیشتر می‌توانید از امکاناتی همچون کد تخفیف استفاده کنید.

۶. اپلیکیشن یک ابزار بازاریابی کم نظیر است.

دیجیتال مارکتینگ (با وب‌سایت یا اپلیکیشن) فروش محصولات را بسیار آسان‌تر می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات کامل محصولات خود را در اختیار کاربران قرار دهید و شانس خود را در تبدیل کاربران به مشتریان افزایش دهید.

۷. تصویری مثبت برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند.

یک اپلیکیشن اختصاصی این تصویر را در ذهن مشتریان و رقبای شما ایجاد می‌کند که شما اهل فن‌آوری و پیشرو و متمایز از سایر رقبا و نقش‌آفرینان صنعت خود هستید.

 

منبعاپلیکیشن ساز راهکارهای شریف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی