->

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف شما بدون نیاز به دانش فنی می‌توانید یک اپلیکیشن اندروید یا آیفون ios برای خودتان طراحی کنید
09112428705

بایگانی

بروزرسانی‌های اپلیکیشن ساز در تابستان ۱۳۹۸

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۴۸ ب.ظ

در این مطلب قصد داریم بروزرسانی‌هایی که در تابستان ۱۳۹۸ در اپلیکیشن‌ساز اعمال شده است را با شما به اشتراک بذاریم.

با این بروزرسانی‌ها شما می‌توانید اپلیکیشن‌های بهتر و کاراتری را بسازید. با ما همراه باشید:

بروزرسانی‌های اپلیکیشن ساز در تابستان ۱۳۹۸
بروزرسانی‌های اپلیکیشن ساز در تابستان ۱۳۹۸

۱. قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای با کد در وب اپلیکیشن‌ها

با حالت کد در افزونه پرداخت درون برنامه‌ای شما می‌تونید تعدادی از صفحات اپلیکیشن رو با یک کد فعال‌سازی قفل کنید و اون کد رو در اختیار کاربرتون قرار بدید تا به صفحات دسترسی داشته باشه. این امکان از این به بعد در نسخه وب اپلیکیشن‌های راهکارهای شریف هم امکان پیاده‌سازی داره

۲. نمایش بهترین کیفیت عکس شاخص در هر پست افزونه وردپرس در صورت موجود بودن

حتما از قبل با افزونه وردپرس آشنایی دارید. با ویژگی جدید این افزونه شما می‌تونید از بهترین کیفیت عکس‌های سایت وردپرسی خودتون داخل اپلیکیشن استفاده کنید. فقط کافیه تصاویری که در سایت خودتون استفاده می‌کنید با چند کیفیت باشند که افزونه وردپرس اپلیکیشن ساز با کیفیت‌ترین تصویر رو داخل اپلیکیشن برای کاربر نمایش بده.

۳. بهبود خروج از اپلیکیشن در افزونه نمایش وبسایت با دوبار کلیک روی دکمه بازگشت

اگر شما از افزونه نمایش وبسایت به عنوان صفحه اول اپلیکیشن خودتون استفاده کرده‌باشید، کاربر بعد از بررسی سایت شما می‌تونه با دوبار کلیک روی دکمه بازگشت از اپلیکیشن خارج بشه.

۴. به‌روزرسانی جدید درگاه بانک صادرات

درگاه مستقیم بانک صادرات که در افزونه‌هایی مثل فروشگاه، فرم پرداخت و … وجود دارد از این به بعد با ورژن جدید خود، آماده استفاده برای اپلیکیشن‌های شماست.

۵. اضافه شدن چیدمان جدید در افزونه خانه (روبیکا و یک تم دیگر)

با استفاده از افزونه خانه شما می‌تونید صفحه‌ی خانه رو برای اپلیکیشنتون بسازید. در صفحه‌ی خانه، تمامی صفحات موجود در اپلیکیشن شما نمایش داده میشه و کار با اپلیکیشن رو برای کاربران شما خیلی راحت‌تر می‌کنه. اگر قبلا از افزونه خانه استفاده کردید می‌تونید از این چیدمان‌ها برای اپلیکیشن‌های خودتون استفاده کنید.

۶. بهبود ارجاع لینک داخلی بین صفحه اخبار، لیست و … به صفحات دیگر

قبلا ارجاع لینک بین صفحات رو در قالب یک ترفند به شما عزیزان آموزش دادیم، از این به بعد امکان ارجاع لینک از داخل افزونه‌هایی مثل افزونه لیست، اخبار، آپارات و … به صفحات دیگر اپلیکیشن وجود دارد.

۷. حل مشکل نمایش عکس در افزونه گالری تصاویر

یک بهبود کلی روی افزونه گالری تصاویر که از این به بعد عملکرد بهتری رو خواهد داشت.

۸. به‌روزرسانی جدید افزونه پوشه

با به‌روزرسانی‌ای که وبسایت پوشه روی سرویس خودشون انجام دادن و ما هم افزونه ارسال نوتیفیکیشن رو با این تغییرات همگام‌سازی کردیم، از این به بعد می‌تونید از این افزونه با عملکرد بهتری استفاده کنید.

۹. به‌روزرسانی جدید در افزونه حساب کاربری – ارتقا حساب کاربری( بخش‌های اشتراک در حساب کاربری)

با قابلیت جدید اپلیکیشن‌ساز می‌تونید در اپلیکیشن خود طرح‌های مختلف حساب کاربری تعریف کنید . مثلا شاید دلتون بخواد یه سری ویدئو به صورت رایگان قرار بدید و بابت بقیه به صورت ماهانه اشتراک بفروشید، یا یک طرح دیگه داشته باشید که علاوه بر ویدئو، مطالب آموزشی هم در اون طرح باشه و هزینه متفاوتی بخواید بابتش دریافت کنید.

حتی می‌تونید یک طرح رو به یه نقش خاص از کاربران مرتبط کنید و علاوه بر دریافت مبلغ از طریق درگاه بانکی، هزینه رو از طریق حساب کافه بازار دریافت کنید. همه این قابلیت‌ها از طریق افزونه حساب‌کاربری در اختیار شماست.

۱۰. به‌روزرسانی افزونه تبلیغات مگنت به آخرین ورژن

همون طور که مستحضر هستید تبلغات درون‌برنامه‌ای یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن‌های موبایل است. مگنت به عنوان یکی از سرویس‌های پیشگام در این حوزه، به‌روزرسانی جدیدی داشته است از این به بعد می‌توانید از این افزونه با عملکرد بهتری استفاده کنید.

۱۱. تغییر فرمت ساعت کاری فروشگاه به ۲۴ ساعته

اپلیکیشن ساز شریف امکانات بسیار خوب و کاملی برای ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و به صورت مستمر با توجه به درخواست‌ها و پیشنهادات کاربران به‌روزرسانی شده است. در ادامه این به‌روز‌رسانی‌ها از این به بعد می‌توانید از قابلیت ساعت کاری ۲۴ ساعته فروشگاه در اپلیکیشن‌های خود استفاده کنید.

۱۲. ارتقا به sdk 28 اندروید و پشتیبانی کامل از اندروید ۹

و اما مهمترین به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن ساز

هدف همیشگی ما ارائه بهترین تجربه کاربری و امکانات ممکن برای ساخت اپلیکیشن‌های موبایل می‌باشد و سعی و تلاش ما حرکت با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بوده است. مدتی‌ست اندروید ۹ به صورت رسمی به بازار عرضه شده و از همین رو تیم فنی ما شروع به همگام سازی اپلیکیشن ساز با آخرین نسخه اندروید کردند. از امروز اپلیکیشن‌های راهکارهای شریف با عملکرد بهتر و پشتیبانی کامل از اندروید ۹ در اختیار شماست.

و آخرین و مهمترین نکته اینکه همه امکانات و آپدیت‌های جدید مثل همیشه به صورت کاملا رایگان در اختیار همه کاربران قرار دارد. و این یکی از نکاتی است که ما توصیه میکنیم اپلیکیشن‌های خود را با اپلیکیشن ساز شریف بسازید تا همیشه بتوانید از آپدیت‌ها و امکانات رایگان ما استفاده کنید.

اگر هنوز اطلاعاتی درباره اپلیکیشن ساز ندارید پیشنهاد می‌کنیم صفحه اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی