->

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف شما بدون نیاز به دانش فنی می‌توانید یک اپلیکیشن اندروید یا آیفون ios برای خودتان طراحی کنید
09112428705

بایگانی

چرا ما اپلیکیشن ساز را تولید کردیم؟

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ

اپلیکیشن ساز چیست و چرا اپلیکیشن ساز را استفاده کنیم؟

چند سال پیش بود که بازار اپلیکیشن‌های موبایل داشت به شدت داغ میشد و ما عقب بودیم ازش و کلی فرصت‌های فروش و جذب مشتریان جدید رو از دست داده بودیم. این در حالی بود که رقبای ما داشتن از این فرصت استفاده می‌کردن و به تمام نقاط ایران سرویس میدادن و محصولات و خدمات‌شون رو می‌فروختن.

سال ۱۳۹۴ ما هم تصمیم گرفتیم برای شرکت‌مون یه اپ طراحی کنیم. خب اون موقع ما دانش طراحی اپلیکیشن رو نداشتیم و کارمندی هم نداشتیم که بتونه این کار رو برامون انجام بده. بنابراین با یکی از شرکت‌های همکار صحبت کردیم ولی واقعا قیمت‌ها نجومی بود. از چند شرکت دیگه هم قیمت گرفتیم ولی برای یه اپلیکیشن که بتونیم توش خودمون و خدمات‌مون رو معرفی کنیم باید به صورت میانگین چیزی حدود ۲۰ میلیون تومن هزینه می‌کردیم!

با مشورت با دوستان و همکاران به چند برنامه‌نویس که به صورت آزاد (فریلنس) کار می‌کردن معرفی شدیم و بعد از استعلام ازشون به قیمتی حدود ۶ میلیون تومن رسیدیم و قرار شد یکی از اون افراد برامون اپ رو با مبلغ ۶ میلیون تومن طراحی کنه!

اون برنامه نویس بعد از ۶ ماه هیچ اپی تحویل‌مون نداد و بعد هم با کلی درگیری و وساطت و پرداخت پول اضافه اپی تحویلمون داد که ۱۰ میلیون تومن و ۶ ماه براش هزینه شد و خیلی زیاد با سفارش ما متفاوت بود و حداقل ۶ ماه دیگه هم زمان میخواست تا کار رو تموم کنه. یعنی حدود دو برابر قیمت و زمان توافق شده اولیه!

چرا تصمیم به تولید اپلیکیشن ساز گرفتیم؟

همونطور که می‌دونید رسالت ما «ساختاردهی و توسعه کسب‌وکار شماست» به خاطر همین همون موقع ما به فکر ایجاد یک ساختار برای توسعه کسب‌وکارهایی که مثل خودمون متوسط یا کوچیک بودن افتادیم که بتونن اپلیکیشن برای خودشون طراحی کنن که هم طوری طراحی شده باشه که کاربری که هیچ دانش برنامه‌نویسی نداره هم بتونه باهاش کار کنه و هم در زمان خیلی کوتاهی آماده بشه و هم هزینه کمی بخواد. این شد که حالا روزی رسیده که میتونیم محصولی رو به همه کسانی که میخوان در شغل‌شون پیشرو باشن ارائه بدیم.

امروز شما با اپلیکیشن ساز می‌تونید در کمتر از ۲ روز اپلیکیشن اختصاصی خودتون رو وارد بازار کنید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی