->

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف شما بدون نیاز به دانش فنی می‌توانید یک اپلیکیشن اندروید یا آیفون ios برای خودتان طراحی کنید
09112428705

بایگانی

اپلیکیشن‌ساز چیست و چگونه کار می کند؟

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۴۴ ب.ظ

اپلیکیشن‌ساز یک ابزار ساخت و توسعه آنلاین اپلیکیشن موبایل است که به کاربر اجازه می دهد مراحل سخت برنامه‌نویسی اپلیکیشن موبایل را نادیده بگیرد و اپلیکیشن خود را در مدت زمان کوتاهی تولید کند.

نکته جالب اینجاست که اپلیکیشن‌ساز مدت زمان تولید اپ موبایل را به چند ساعت کاهش می دهد! به طور معمول برنامه‌نویسی اپلیکیشن موبایل ماه‌ها یا هفته‌ها طول می کشد. از ایده پردازی گرفته تا طراحی وایرفریم، طراحی رابط کاربری (UI) گرفته تا تجزیه و تحلیل تجربه کاربر (UX)، آزمایش اپلیکیشن تا نهایی کردن آن، شامل فرآیندهایی طولانی و سنگین در پشت یک اپلیکیشن موبایل ساده است.

اپلیکیشن‌ساز مدت زمان، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش می‌دهد
اپلیکیشن‌ساز مدت زمان، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش می‌دهد

حال، وقتی اپلیکیشن‌ساز مدت زمان، هزینه و دردسرهای زیاد مشتریان را کاهش می‌دهد، باید بررسی کنیم چطور؟

اپ‌ساز ساخت اپلیکیشن را کاملا ساده انجام می‌دهد.

کسی که برنامه‌نویسی را نمی‌شناسد می تواند اپ خود را با استفاده از اپلیکیشن‌ساز تولید کند. دلیل این امر این است که با اپ‌ساز فقط به نوع برنامه، ویژگی‌ها، دسترسی‌های کاربر، محتوا و سایر موارد مهم نیاز است نه برنامه‌نویسی. ساخت اپ با اپ‌ساز به سادگی پر کردن چند فرم آنلاین یا نوشتن مطلب در وبلاگ یا کارهایی نظیر اینها است.

در ادامه در مورد مزایای اپلیکیشن‌ساز صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از اپ‌ساز

  • مشتری پس از مدت زمانی کوتاه اپلیکیشنی کاربردی در اختیار دارد. زیرا تولید اپ با اپ‌ساز بیشتر مبتنی بر انتخاب ویژگی‌ها و امکانات و در نهایت دانلود آنلاین فایل نصبی اپلیکیشن است.
  • هر کسی بدون دانش برنامه نویسی می‌تواند بدون دانستن یک خط کدنویسی، اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کند.
  • یکی از دیگر مزایای استفاده از اپلیکیشن‌ساز، مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه ساخت یک اپ از طریق اپلیکیشن‌ساز باورنکردنی نیست، فقط ۵۹۹ هزار تومان! امکانات بسیار زیادی از قبل برنامه‌نویسی شده و مشتری می‌تواند با یک کلیک آنها را در اپلیکیشن خود داشته باشد. امکاناتی چون فروشگاه آنلاین، پرداخت آنلاین، کاتالوگ، فرم و ...
  • اپلیکیشن‌های ساخته شده با اپ‌ساز برای هر سه سیستم عامل اصلی تلفن همراه مانندAndroid ، iOS و ویندوز فون ارائه می‌شوند.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اپلیکیشن‌ساز موبایل داشته باشید توصیخ می‌کنیم حتما صفحه «اپلیکیشن ساز آنلاین بدون برنامه نویسی اندروید و آیفون» را مطالعه کنید.

منبع: اپلیکیشن ساز شریف

نظرات (۱)

وب ویو یک مرورگر داخلی در موبایل هست که می تواند درون یک برنامه موبایل یا مستقل مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال وقتی در اینستاگرام روی لینک سایتی کلیک می کنید، آن ادرس را در وب ویوی اپ اینستاگرام مشاهده می کنید.

تبدیل سایت به اپلیکیشن به روش وب ویو

استفاده از یک webview مستقل، برای ساخت اپ هایی استفاده می شد که با تکنولوژی وب ساخته شده اند. برای مثال شما می توانید یک ادرس html را بصورت آفلاین و یا آنلاین در وب ویو باز کنید.

مزایای اپلیکیشن وب ویو

سرعت ساخت بالا، هزینه کم، عدم نیاز به برنامه نویس و پشتیبانی شرکت نرم افزاری، از جمله برتری های تولید اپ وب ویو برای سایت می باشد. امروزه دیگر ساخت اپ وب ویو برای سایت های مختلف جزو متداول ترین روش های بوده و اکثر وبمسترها، از این روش برای ساخت اپ وب سایت خود استفاده می کنند.

حال می خواهد سایت مورد نظر، فروشگاهی بوده و یا یک وب اپلیکیشن آنلاین باشد، و یا یک سایت خبری، همه این وب سایت ها قابلیت تبدیل به اپلیکیشن وب وی را دارا هستند.

با این روش، استقلال شما حفظ خواهد شد، چراکه برای هر تغییر و یا توسعه ای که به سایت خود می دهید، نیازی به برنامه نویس اپ برای ارتقاء اپ تولید دشه نخواهید داشت. چرا که وب ویو در اصل بصورت انلاین تنها نمایش دهنده سایت شما بوده و هر تغییری که در سایت می دهید، بالافاصله در اپ هم قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: مداد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی