->

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون بدون دانش برنامه نویسی

ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید و آیفون

با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف شما بدون نیاز به دانش فنی می‌توانید یک اپلیکیشن اندروید یا آیفون ios برای خودتان طراحی کنید
09112428705

بایگانی

اپلیکیشن ساز چیست؟

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۱۲ ب.ظ

اپلیکیشن‌ساز یک نرم افزار برای تولید اپلیکیشن‌های اندرورید و iOS است که شما به راحتی و بدون دانش برنامه‌نویسی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اپلیکیشن اندروید و iOS خود را تولید کنید.

شما برای تولید اپلیکیشن‌های خود نیازی به تهیه سرور و تیم فنی برای توسعه و پشتیبانی فنی اپلیکیشن ندارید. تمام این کارها توسط ما انجام می‌شود و در مراحل توسعه اپلیکیشن‌ساز پس از تولید هر امکان جدیدی، آن امکان به صورت خودکار و رایگان برای شما هم فعال خواهد شد.

نظرات (۱)

سرویس دیگری که برای تبدیل سایت به اپلیکیشن کاربرد دارد، وب سایت اپ کارا می باشد. راهکار این سرویس مولتی پلتفرم می باشد و برای هر سایتی کاربرد دارد، چرا که اپ کارا سرویس ساخت اپلیکیشن وب ویو هست.

وب ویو، اپلیکیشنی هست که در اصل مانند یک مرورگر نمایش دهنده نسخه موبایل سایت شما می باشد. برای ساخت اپ وب ویوی سایت شما، تنها نیاز است که طراحی و قالب سایت شما ریسپانسیو بوده و یا دارای نسخه سازگار با موبایل باشد.

برای همین، دیگر محدودیتی جهت ساخت اپ و سیستم مورد استفاده نیست و هر وب سایتی چه وردپرسی باشد چه جوملا و یا حتی سیستم های فروشگاهی پرستاشاپ و مجنتو را پشتیبانی می کند و یا حتی یک سایت html ساده را نیز می توانید به اپلیکیشن تبدیل کنید.

این سرویس نیاز به شارژ زمانی ندارد و اپ ساخته شده محدودیت زمانی نخواهد داشت و تنها برای ساخت اپ اندروید می توانید از آن استفاده کنید.

منبع: ویرگول

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی